STOCKHOLM




UNDERBARA STAD.
Jag känner en klump i magen av att jag måste lämna underbara människor, och underbara ställen så snabbt. Men jag hoppas verkligen jag får komma hit väldigt snart igen. .

Sitter och funderar på vad vi ska göra av sista kvällen, då det blev en väldigt trevlig avslutning på en underbar dag igår är vi lite trötta idag. Gamla stan, Pride festival, Skansen och Uuunderbara Acne butiken på Norrmalmtorg har vi hunnit med bara idag. Igår gick vi på stan i flera timmar, åt lunch med Z´s vänner och sen körde vi runt och kollade lite. Vasastan för Acne Archive hann vi självklart också med! Nu känns det som en mycket lyckad helg och vi har hunnit med båda turism, fest och shopping på de fåtal timmar jag spenderat här.

Dock! glömde jag kameran både första dagen och igår kväll, kanske bäst..
Men lite bilder från gamla stan gick jag, slottet och Z i solen. Dom ska jag ladda upp imorgon när jg sitter på den lääängsta tågresan hem till Lund. 5, 40 h. Ångest.
Nu: mysig och oklar kväll väntar, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0