On the train 20:21

I Linköping...

Trodde då aldrig att en tågresa kunde vara såhär lång.. 5 timmar från Lund, så är man i Stockholm. Härligt.. Har fjärilar i magen, och är superexcited!
Jag började dagen med en liiten men effektiv (För fias del) shoppingtur. Mötte upp Jens och Martin när dom skulle käka och sen hängde Kalma också på, mycket trevligt. Lagom stressad då det var en timma kvar tills tåget skulle gå, och då skulle jag hinna med att duscha, packa ner mina grejor och också ha en sån där liten stund då man tänker på allt man verkligen inte får glömma. Nåväl, hälften glömt och aningens  sen blev det en skön löptur till stationen då jag såg att jag inte bara var i tid tan i goood tid. Ungefär en haltvimma, nice.

Ser fram emot en helg i Stockholm med världens finaste människa,

Puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0