LIPS!

ÅÅÅH, är såå gla att jag hittat www.eleven.se
Too faced från Sephora har gjort en lip plumber som verkligen funkar! Jag roffade åt mig det sista dom hade i butiken i Marbella, och redan nu börjar det ta slut.. Tar det på mig varje gång man måste vara jättesnygg, eller om man har en dålig dag, works every time!



Jag laddar för en ledig Fredag, då jag äntligen ska få träffa Z. Känns som en evighet sen, äntligen..
Börjar dock med en mindre trevlig prövning. Först läkaren med ögonen sen träning, det sistnämnda inte så hemskt! Mamma och jag ska sen ta oss till Fields i Köpenhamn för lite shopping. Vädret är ganska dåligt och jag hade velat sova i solen en hel dag, men det slår aldrig fel! Allti när jag är ledig, vägrar solen att skina.




- Ser fram emot sista jobbhelgen innan semestern, och att mysa med pappa på golfbanan och kanske till och med få prova spela?
Trevlig helg, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0