If you´re for real and not pretend, hang with me

Slutar inte lyssna på Robyns nya album. Kan knappt vänta till de 2 andra som snart är här!

Den här veckan har varit den konstigaste på väldigt länge, började i Söndags med att åka till Nyköbing Sj Danmark. Där var jag min bror och hälsade på mamma och pappa o deras vänner tills Tisdagen. Dags för jobb igen på Onsdagen, och väääldigt svårt att lämna lägenheten med massa kärlek liggandes kvar i sängen. Torsdagen blev jag snällt medbjuden på drinkar och massa skratt (och gåtor!) på myntha. Sofia och hennes vänner Kimmie och Bianca var helt underbart mysiga..

Igår efter jobbet kom Jonna och hämtade mig och vi stack och åt, sen (och innan) cosmos på min nya balkong. Underbart.. Slutade på Herc där jag dessutom fick träffa Frida

Har en bild från Danmark, och sen en mycket fin bild från pappas dator som han gärna ville att Jonna skulle få se,

PUSSS pappa







Kommentarer
Postat av: Jonna

Så fin bild! :)

2010-07-14 @ 00:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0