FRIDA 22 ÅR

Äntligen kom Frida ikapp, nu är vi lika gamla ett tag till.. Grattis igen min älskade blondin.




Helgen fortsatte på samma spår som förra veckan, upptäckten av Skåne. Vi tog oss genom en genväg på 58 min till Åhus för att tillbringa kommande timmar i ösregn och 13 grader kallt. Fia, Emelie och Anna spelade handboll med ett gäng tjejer de tränat när de var yngre, hur kul som helst att kolla på och vi hejade som aldrig förr jag och Hanna.
När det var dags att åka hem ville nog ingen hem ensam så vi slog ihop oss, hyrde film drack vin och tog oss till Fellini för orangea shottar och sen myntha för att senare komma fram till att vi nog behövde sova lite. En fantastisk dag!

Söndagen vaknade jag av pappa som ringde (alldeles för tidigt) för att vara ratslös och ville till Ikea. Så vi drog, och kom tillbaka till Lund med en micro, gardiner till mitt vardagsrum och massa god mat från Ikea food, haha. Jag kunde handlat allt. Pannkakor, flädersaft choklad.. mmm.

Idag är det sol ute och jag ligger i soffan och ser film och väntar på att tvätten ska bli klar.. Ooh. Vill hitta på något! Får se vart dagen tar mig. Ha en bra dag! PUSSS

(Jag saknar dig Bolle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0