Båstad, vi kom, vi såg, vi åkte hem. Ses nästa vecka!

Åh vad underbar vistelse med Laura, Cesse och min älskade Emma i Båstad, snabb.. men ack så bra!
Födelsedagsfest var på schemat och efter smärre förseningar kom vi iväg från Lund vid halv sju.. Väl framme och incheckade tog vi ett glas vin (eller ja.. frågar du Cesse tog hon nog 6e glaset nu) och sen var vi på väg.
Perfect night







(Hoppas inte Cessisch blir arg för att jag lånade hennes bilder lite, PUSS!)

Min morgon började idag lite väl sent.. Skulle möta Fancy 08.30 på NESTA men mötte henne istället en kvart senare i mitt sovrum med sömnen kvar i ögonen.
Bruce cruze tog oss till Nova, där vi tillbringade resterande timmarna av dygnet, en härlig dag!
Vi avrundade med sushi, i sängen.. där jag stannade.

Sov gott, Pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0