19:00.. Varmt

http://www.youtube.com/watch?v=fxKH_9nEQAI

Jag har tillbringat de senaste 6 dagarna med finaste Z. Underbara 6 dagar som innehöll Emma på St torget, Parken för mys med böcker o tidningar, Österlen och även lite Båstad.
Jag ville aldrig att han skulle åka hem.

Igår kväll åkte jag till Malmö för att träffa Millis och middag på Lilla torg, underbar kväll med mycket nostalgi, nu sitter jag och väntar på Frida som snart är på väg, och under tiden ska jag vila lite.. Har tillbringat dagen med Jonna i Helsingör. Havet, sol glass och lunch. Jätteskön dag!

Här är bildbevis på att jag har världens finaste människor runt om mig, PUSSS














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0