Drama helg.

Jag antar att jag borde sett det komma. Den här helgen har varit... underhållande.
Fredagen bjöd på Tegnérs med Emma, Cesse och Jonna, mycket trevligt! Igår vart jag med Karin på båten i Malmö, där både jag och en stackare till blev halvt nerslagna. Jag har ingen aning om hur jag inte kunde sett slagsmålet innan det liksom var i mitt ansikte och världens största människa låg över mig. Ett slag på läppen blev väl lite mer dramatiskt än vad det var men jag blev skiträdd, ha.. Lite av en fläskläpp och bulor i huvudet dagen efter känns så mycket mer när man vaknar ensam och tycker jäättesynd om sig själv!
Kvällen var trots detta lyckad, och jag hade väldigt trevligt med Karin. Söndagen.. idag.. har jag legat i soffan heeela dagen, duscha är typ det enda nyttiga jag gjort. Nu är jag hungrig, måste gå och köpa mat..

Imorgon är en ny vecka, jag och Fanny Jonna ska börja träna. Hmm. Ja, vi ska köpa träningskort på Gerda, och jag skaaaa träna! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0