You got the love.

http://www.youtube.com/watch?v=x7dMGw3uzEU

Onsdagens bio var värdelös, sällskapet underbar men filmen.. Värdelös.
Jag och Fia såg tidig bio efter lite vin, sen avslutade vi kvällen med pizza med Fellini..
Jag blir glad av hela kvällen när jag tänker på den för det är sånt som räknas!

Idag är det Fredag och jag är ledig, egentligen hade jag velat vara ledig hela helgen men ser verkligen fram emot Lördagen på Spirit, Nathalie, Sanna, Fanny och Jennie från Acne.
 Kommer bli en skitbra dag! -Idag vaknade jag av Jonna och stack iväg på frukost, Nesta såklart. Här planerade vi dagen, och enligt planerna gick vi och fick lite sol, nu gör Jonna naglar och jag fick underhålla mig med detta! Fantastiskt..
Nästa aktivitet på agendan är Sushi på Zen, sen handboll! När man hänger med Jonna är det liksom ett måste att ta del av sånt. Ska bli kul, och roligt att göra ngt man inte annars skulle

Jag vill göra något roligt av min Fredagkväll, ska försöka dra med Jonna ut om vi orkar, annars lagar vi middag och hyr film istället! Kanske de allra bästa...
Imorgon ska jag prova nya jeansen från Acne, modellen Needle är tillbaka, tack för de Acne! Den är hög, tight och smala ben. Fantastisk modell! Rekommenderas! Fick in Kex pleather också i Fredags, så nu är det hög tid att komma in på spirran och shoppa loss!
http://www.spirit-stores.com/
Kan också gå in och kolla hemsidan för igår droppade det in fantastiska grejor
http://www.acne.se/

Jag håller tummarna för Jonna på nagelsalongen där schkumma typer skrattade åt oss hela tiden, ska gå och hämta henne nu!
Puss



(Lägg märke till den underbara koftan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0