Söndagsmys

O vad jobbigt att ha varit heeelt ensam i B-friends lägenhet hela helgen.. Ville bara att han skulle komma dit hela tiden. . Men nu är det bara 1 dag kvar tills han är tillbaka

Nu har jag i alla fall tagit min väska hem till min egen lägenhet, där väntade disk, tvätt och massa skor som ska till skomakarn. Trist! Dessutom börjar det bli väldigt bråttom att hitta ngt bra att ha på mig på Lördag! Letade genom heeela garderoben efter en fantastisk klänning som jag kanske glömt bort? Hoppas alltid på de.. Men ack.
Jag har som vanligt fallit för en Acne klänning, och surprice! med fransar... När ska jag släppa fransarna?
Får bli veckans inköp kanske. Sen måste snön bort för till den måste jag ha min skinnjacka. Thats that.

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon 07.45 ska jag, Fanny Å Jon träna för första gången på 100 år... Kommer gå.. sådär. Wish me luck! Sov gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0