New York

Min mamma ringer mig 23:35 Lördag kväll, Sanna! Jag och dina mostrar ska till New York. Jahaa...
Jag är inte bjuden, och jag får nog tvinga mig på dom om jag ska få följa med. Så jag har bestämt mig för att jag måste åka någonstans. Alltså, egentligen spelar de ingen roll! Jag var inne på hotels.com och kikade på boende i Paris till våren, våren är ju då man ska besöka Paris.. Det var helt okej prismässigt och verkar som att man kan få riktigt bra boende om man bara är i tid. Jag får väl bestämma mig för att sluta shoppa 2 månader och spara ihop pengarna istället... Får se hur det går! Annars är en sjuk plats i världen San marino i Italien! Ett berg typ som man kör upp tilltoppen av, runt om kör man flera varv för att sen komma upp till en helt egen liten stad. Helt sjukt! Det finns en svensk vinbutik med svenska killar som butiksbiträde, kan inte förklara känslan! Åk dit..
Jag vill ha sol i mitt ansikte, och bada i varmt vatten..
Puss till min mamma som körde till Nova idag bara för att hon saknade mig. Världens bästa Mamma...


San Marino, Italien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0