Lördag

Jobbet idag har varit fantastiskt roligt.. Jennie från Acne vart o hälsade på, Snat jobbade som xtring, och Fanny hade bytat med Gustav. Vilken liga... Spirit har fått en egen video, som är helt fantastisk. Check it out
http://www.youtube.com/watch?v=e94rz_aB9W0
Jennie hade på sig mockajackan med fransarna idag! Fan, jag tänkte kanske att jag kunde strunta i den och kanske käka mat nästa månad, men nej... Måste ju liksom ha den.




www.acne.se / www.spirit-stores.com

Har kommit fram till att jag ska köpa plånboken från dem också, för jag behöver verkligen uppdatera den. Seriöst

Min underbara Fredag slutade med att jag och Jonna käkade nachos på Wraphouse, gick hem till mig för en stunds vilande. Underbar Fredag, kollade på handboll, (jag vet) hängde med mamma till Grand för att träffa min moster, käkade sushi med Jonna, och solade. -fabulös fredag
Idag Lördag, kommer nog inte hända så mycket.. eller så följer jag med Fancy till Malmö, och då an man ju räkna med äventyr.. Får känna lite på de.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0