Jeans, dubbelt upp!

Mmm.. Idag ska jag (förhoppningsvis) snabbköra till Malmö för att prova Nats gamla Needle.. Åh, dom är i en fantastisk tvätt som kan jämföras med typ gamla Levi´s tvättar.. Ljus med himmelsblått liksom, fantastiskt! Till dessa klockrena brallor tänker jag ha ett ribbat linne, och en jeansskjorta! Och för att inte bli för Elin Kling vill jag tillägga att jag är ju faktiskt mörkhårig. Hrm
Jag ser fram emot vad som väntas ikväll, det vet jag inte redan med hoppas att vi ska ut och dansa hela natten.. ! Kommer ihåg en kväll i höstas, jag och Jonna hade efter mycket om och men hittat sista minuten biljetter till David Guetta i Malmö, vi hade styrt upp kvällen riktigt mycket, och såg jättemycket fram emot det. Vi kom till förfesten i Malmö och vart riktigt taggade, stack till slagt vid elva kanske, för att vara riiiiktigt tidigt ute! Det visade sig att heeeela Skåna bestämt sig för att ställa sig i denna kön. Vi stod en timme till jag fick spel och drog jonna ur kön, hittade en taxi och stack till T-bar i Lund. Här dansade vi hela resterande kvällen, och hade det helt fantastiskt roligt. Se som det kan gå.. dagen efter där vart också magisk kommer jag ihåg.. Träffade Z´s vän Ninus och hans tjej, dom var underbara, och vi hade skitkul. Vilken helg.. Ja, jag ser fram emot en liknande. Nu: Jonna ska bli klar så vi kan se om vi kör till Malmö eller om det blir tåget för min del! Vilket som blir bra, för jag ska få mina neeedle!

Köpte de här jeansen igår också, svarta som alltid. Men sjukt bra! Inga fickor bak utan en dragledja på rumpan liksom, bra för små rumpor! See



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0