Free.

- Dagen skulle ha börjat kl 0745 med träningen.. men det var bara Yoga så tidigt och eftersom det skulle bli min premiär ville jag ha lite mer ös. Så ikväll blir det Box efter att Fancy slutat, ska bli skitkul!

Efter att klockan ringt typ 120 ggr imorse gick jag upp till Nesta för att få stans godaste kaffe och sen var det ner till tvättstugan, där vart jag tills typ halv 12 då Fia ringde och ville käka lunch, vi hamnade på Alfredos pasta, gott!
Nu är jag hemma igen och ska ta sista tvätten, men först vill jag hälsa till min kusin Kim. Hon ska få en bebis! Bara liiiite äldre än mig är hon, så det känns som min storasyster. Vi har alltid varit väldigt nära varandra, så när jag fick reda på detta kunde jag inte sluta gråta. Helt underbart... Kimsi kommer på min födelsedag, det ska bli supermysigt att presentera henne för alla. . Puss Kimsi, love you.

Kommentarer
Postat av: Kim

Nu, är där faktiiiskt en Liiiiiiiten bula.men den är där. saknar dig!

2010-03-06 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0