Birthday coming up

Borde planerat den bättre så det inte krockat men det ordnar sig nog nu tror jag.. Ville vakna hos b-friend men ibland får man inte riktigt som man önskar.. Idag efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa upp Martina och Fancy, vi stack till Zen för att käka, och jag fick lära mig att man ska dela på pinnarna innan man brjar käka. Allti lär man sig nåt! Efter sushi blev det te innan vi lämnade av F för att sen gå hem och sova..
Idag har verkligen tiden bara försvunnit.. Pappa var och pussade på mig på jobbet och gjorde att flera timmar flög förbi! Present till mamma fixat nu, och nu är det bara att invänta morgondagen och framförallt Lördag!
Jag slutade 18 igår och gick ifrån Spirit typ halv åtta. Provade massa och kom fram till 3 finalister, here goes
Första och sista är från Acne, och den gröna i mitten från Whyred.. Ska till Spirit i Malmö med Fancy imorgon efter frukost på Nesta och då får jag se om det finns andra alternativ. Efter Malmötrippen ska jag möta upp Fia och spendera dagen kanske på stan? Kanske lite spraytan för jag börjar smälta in i bakgrunden när jag är ute i snön. Får se! Bio med Zolle Love på kvällen sen kanske träna. Kommer bli en skitbra födelsedag, jag känner det!
Godnatt och puss till Mamma och Pappa som bor så långt borta..






http://www.whyred.se/website1/1.0.1.0/78/1/?item=prod_prod-s1/78260&group=prod_prod_grp-s1/
http://shop.acnestudios.com/system/search/product.asp?id=3243
Alla 3 finns såklart att köpa på Spirit <3
http://www.spirit-stores.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0