Bad update

Birthday weekend over..
Fredagen var underbar, dagen på stan med Martina och Fancy babe. Kvällen överraskade B-friend mig med bio, såg Farsan och skrattade.. Underbar film! Efter filmen skulle Z jobba så jag träffade upp Nonna för film och maaaaassa mat, vi myste hemma hos henne tills vi nästan somnade och hon fick köra mig hem, då jag skulle försööka sova.. gick sådär..Lördagen gick jag upp tidigt igen, träffade tjejerna på Ebbas för magiskt kaffe och mackor, sen vidare till systemet där det införskaffades Baja och massa vin. Nu var det tid att springa ner på Nautilus för träning, 75 min Boxpass!! Efter detta var musklerna helt skakiga och vi la oss i bebbelbadet med alla andra på hela badhuset. fresh.... Efter ett tag blev vi lite rastlösaoch var tvugna att åka vattenruschkana (?) sjukt kul! Lite sol sen hem för att vila!
Dagen var helt underbar och tack vare Damiano helt perfekt! <3
-bestämde mig vid 4 vilken klänning jag skulle ha på mig, då skyndade vi till Spirit för att köpa den och hitta ngt till Fia. Kvällen började på Brogatan kl 20 där vi åt massa god mat! Efter middagen stack vi på lite mellanfest hos mig där Bajan åkte fram genast! Lyssnade på bra musik och laddade inför Tegners, där kvällen avslutades. Tack för denna dagen allihopa. N är underbara....
Jag vill fylla år varje dag.
Fick superfina armband av Fia, Kim och av Karin.. Ett par underbara skor av Fia och Anna och en bok att sätta in  bilder på mina vänner av Jenni, det ska jag snart sätta igång med och lägga upp bilder på här! Av B-friend fick jag en jääättefin ljusblå tröja, tror att den blir skitsnygg till kjol i sommar, snälla ge mig sommar snart!
Söndagen var hjärtans dag, då var vi hos Z hela dagen, hyrde film och käkade god mat. Perfekt dag..

Jag är så nöjd med hela den här helgen och allt blev precis som jag ville, tack vare mina vänner och min fina Z..
Tycker så mycket om er allihopa.



Sofia, du gjorde min helg.. Love you.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en underbar kväll babe. Du är underbar. Love u. <3 Fin bild på oss, Gotta love it!

2010-02-27 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0