Afro

Åh vilken härlig dag.. Jag, Fancy & hennes vänner, Karro & Moa började med frukost på Nesta mm Nesta... Efter det, bilen som tar sig genom betong, till Nova. Massa att göra på jobbet och tiden sprang iväg! Fick upp massa nya varor idag, snygga färger, massa fina silkiga blusar! Jag har fått massa hintar från Topshops skylt bl.a att jag nog behöver en sån bustier, typ.. - en bh fast lite mer som en korsett, med en lös blus över! Mm, jeansshorts till de så har vi sommarns grej. Snygg sommar! 
 Efter jobbet vart jag och Fancy och tränade.. Afrodans! Det var roligt, massa koreografi, vilket jag borde vara lugn med (!!!) men jag blev bara stressad av alla olika danssteg man skulle kunna för att klara sig genom att jag bara tittade på henne istället för att släppa loss, aja.
Ger mig den på att klara det så vi måste dit en gång till i alla fall. Tror jag börjar gilla Gerda. Var mycket skeptisk men det är ett bra ställe!
Nu: Sova.. Jäättetrött i ögonen, och laddad för en ny dag.
Pusss och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0