Fredag

Nu är det alldeles snart min birthday! Åh, jag kan knappt sova!
Har bokat Brogatan till kvällens middag, det komme bli så himla kul med alla sköna människor runt om mig..
Jag har stora förväntningar på min outfit. Ska bara komma på något väldigt flåådigt!
Kanske denna?


Mååste ta mig till Malmö för att kolla in Spirit. Tyyydligen har dom fått in maaassa fina klänningar som skulle passa tillfället utmärkt! Jag vill nog ha den här långa.. Men kanske till sommaren? Vi ska ha reklam för Spirit på www.stylebykling.tv4.se för alla som läser från Skåne, superkul! Massa fina grejor hon visar upp går att köpa på Spirit, så det kan inte bli bättre. Acne har annars en sjuuukt bra hemsida som jag alltid vill promota. Gå in där och beställ grejor som annars inte går att få tag på här nere, typ ingen frakt och det kommer inom 2 dagar! Jag ska kolla en gång till på en t-shirt om  jag ska beställa den.. Kanske. - de är den eller mat denna helgen liksom. Hm.
Nästa inköp måste ändå bli jackan.. Så sen allt annat får vänta!
Nu ska jag föna mitt nyfärgade hår och vänja mig vid tanken att det är betydligt kortare, tar ett tag... Sen ska jag o Jonna ta oss ut till Dalby till Jens, han har visst flyttat dit den trollegubben, sen ska jag mysa med Emma ikväll. Perfekt Fredag.

Puuussar till B-friend som är på Malta... Saknar dig Z



Kommentarer
Postat av: Anonym

www.acne-jeans.se

2010-02-05 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0