SÖNDAGSLUGN

Konstigt med Söndagar hur alla människor har vilodag. Jag är trött, fastän Fancy och Carro bara underhöll mig med sushi och film, tidig kväll och ändå vaknar man och bara .. shit, Söndag. Vad trött jag är

En klump i min mage verkar inte vilja försvinna, dags att ta tag i saker o ting. Jonna ska hjälpa mig med detta och vi ska dessutom äta mysig middag tillsammans, så nu ligger jag bara på soffan och väntar. Mums
Dagens tips får absolut bli en helt vanlig, helt underbart snyggt fall, tisha. Från badampababaaaa Acne
-i vitt, beiget eller blaaack hos Spajrut. Nice




Ska försöka ta igen missad sömn inatt, sen imorgon är det Fridadags och mys med Emma. Gillar lediga Måndagar, lugn start på veckan..Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0