snälla ge mig vardag

Den här helgen alltså... Firande av .. livet? i Fredags med Jonna. Slutade såklart med tequila som är så underbart äckligt, och massa härlig dans! Lördagen kämpade vi oss genom lite julklappsshopping, lunch på Stortorget och sen var det dags igen. Emmas bday firades med massa snygga girls och vin. Efter singstarsång och mys gick vi till Tegners och smet om en sväng till Myntha för att se om det fortfarande fanns kvar typ. Och det gjorde det, Fia Jens Danielle var där med Anton och Rebecca och vi slog oss ned.
Underbar helg, men min hals och kropp säger nu ifrån, och jag behöver sömn.

En Månad kvar tills jag lämnar Lund, och en dag som denna känns det inte alls illa.

Tack för mig. Rehab
och pepp för Vipdag på Spirit imorgon, 30% på allt. Dont miss

Puss J
Hämta 201012179...jpg (30,9 kB)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0