MUST HAVE

Jag har nu kommit på mig vad jag absolut skulle önskat mig i julegave. Så har jag en önskning till, så är dessa på den! See så fina, klassiska, och asgrymma. Hittade en sjukt bra hemsida som säljer de för lite över 1000 kr!
http://www.sunglassesshop.com/solglasogon/ray-ban/3026-large-aviator/guld-l2846/12328.aspx




 
Ray-Ban 3026 Large Aviator Guld L2846
Idag är den 2a sjukdagen och jag känner att det börjar bli lite lättare att andas, och stå upp. Bra framsteg
- Imorgon ska jag få hänga med Stellis och Kim, då får jag hoppas att jag är helt bra. Annars blir det inget med bebisgull.
Typ en månad kvar till flytt, och jag har redan börjat så smått att i tanken packa och förbereda mig. Återstå att se vem som blir tvungen att hjlpa mig släpa upp allt till vackra Stockholm.
Nu, Project runway repriser.. Älskade sjukdag .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0