MÅNDAG

Vip rea på Spirit och jag är sjuk. Det gör nästan ont, då de här dagarna är de roligaste jag vet.. Mög

Idag är det inte många dagar kvar till julafton, och jag längtar allra mest tills jag vaknar på julafton, mamma ler med hela ansiktet (Hon älskar julafton, och hade helst av allt firat det 4 ggr om året) man liksom går runt med en mysig känsla hela dagen och bara mår bra. Sen är det den 25:e, och då ska jag minsann träffa en trevlig tjej vid namn Sofi som bara styr upp hela boende situationen i Stockholm och räddar mig totalt. 26:e sen.. Mmm.. Jag får pirr i hela kroppen, och blir helt varm. Min man kommer, och stannar i flera dagar. Lyckost mig. Ja, julen kommer bli bra. Igår vart det födelsedagsmys hos mormor och jag fick träffa Stellis igen. Underbart söta unge! På Onsdag ses vi igen, då ska jag lukta på dig i flera timmar!

Ja.. Då vart det inte många dagar kvar på Spirit Stores. Lämnar den fantastiska butiken och drar vidare på nya äventyr i Stockholm, på fantastiska Acne. Jag kommer sakna alla, hur mycket som helst. Och jag kommer vara här varje gång jag är ledig, men är ändå lite vemodig inför det här. Blir ett jobbigt avsked, men guuuud vad kul med ngt nytt!!! Jag längtar så jag spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0