20101213, Lucia!

Idag är en mycket bra dag. (Förutom att jag försov mig och stod naken i badrummet när Frida kom) så hann vi med en långlunch och snacka genom allt viktigt och framförallt allt oviktigt. Jag saknar henne alltid.
Ikväll blir det jävlar träning och det i massor. Ska man med Fancy o träna så får man vara beredd på en eventuell sjukskrivning dagen efter, men det ska bli kul!
Vad som också ska bli kul, är att träffa Emma för kaffe om en sekund. Snart hennes Bday, och jag måste köpa en suuuperfin present. Mm. 

-  idag har jag dessutom tagit ett major desicion! Är mycket stolt och mycket glad att mitt hjärta gjort sitt val! Nu kör vi!

Massa kärlek till min mamma som ger mig energi och kraft, men framförallt är den största optimisten på denna jord. Undrar varför jag inte fick ärva denna ådra. Puss älskade mamma. Och du! Här är en  bild på hur jag ska ha min garderob, undrar om ni känner igen den.. hmm... Den ska bli exakt så fin.

carrie_closet.jpg

Jag borde ha en punktlista här. Så att jag kan berätta allt utan att bli såhär förvirrad. Nästa blogginlägg får bli en punktlista, med en dagordning och en sekreterare. M.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0