1024

Idag fick jag min läskigaste mobilräkning någonsin, jag mår illa och vill kräka. Jag skyller på Stockholm, och tunnelbanan. Bajs

Hämta 201012089...jpg (12,5 kB)

Nu kanske man där hemma tänker att man haft värre. Men då kan jag tillägga att kostnaden för verkliga samtal bara är på 457. Mög. Dubbelmög, med julklappsshopping, ny soffa nu säng, känns detta inte väldigt aktuellt för mig att betala, jag ska ringa o säga det till Telia.

Jag tillbringade Söndagen med mamma o pappa på Ilva, där jag hittade en snygging till soffa och en ny, likadan säng som den jag har, världens största, vääärldens skönaste!
Nu när veckan blir vardag och vardag till verklighet knackar mitt största val någonsin och knackar på dörren
- jag vet inte hur man gör sånt här, väljer saker som förändrar livet, oavsett hur jag gör. Hade behövt hjälp. Någon?
Idag ska jag i alla fall rensa  huvudet hos mamma och jag ska också träffa FANNY! Hon kom hem igår, och idag ska vi äta lunch, så fort hon klippt sitt hår och så fort jag fått lägenheten besiktigad av dom här viktiga männen i mitt hem och tvätten är klar! Stor dag idag, kan t.om vankas vin!

Och förresten! Vi såg PRE och S/S11 Acne igår, OH MY GOD som Agnes hade sagt. Helt fantastiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0