INSPIRATION



Hela dagen har jag känt mig väldigt effektiv, fixat och ordnat med saker jag glömt bort borde fixas.. Har läst alla mammas tidningar och hittade Robyn, med ännu ett finkänsligt uttalande:



Kanske därför man älskar henne så?
http://www.youtube.com/watch?v=NCI1YkP5zyc
LYSSNA! Och njuuut

- Jag har packat upp alla grejor och tagit fram mitt senaste inköp, kan inte alls jämföras eller ens mätas med Sapphire, men jag känner att det är lite samma användningsområde? Jag vill ha dom till ruffa grejor, som en jacka och jeans eller snygga shorts, kavaj och blus. Är nöjd, vilket kap dessutom!

Imorgon är det Köpenhamn och shopping på schemat, tråkigt nog måste jag rikta in mig på smink och underkläder. Bara det allra tråkigaste men saker som bara måste uppdateras. Ska bli en härlig dag, börjar med scones och te på Lilla Södergatan 14


Nattttis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0