2010.08.24 22.45


http://www.youtube.com/watch?v=cQU26pz-5iU
Låten som aldrig går ut mitt huvud (jag hör dig sjunga den så jag vill knappt att den försvinner

Stockholm var underbart.. Trevlig utgång i Fredags med Carl magnus Henning och Z, kräftskiva med Z´s vänner i Lördags, där jag fick träffa alla namnen jag hört talas om så många gånger, middag och film i Söndags. Måndagen jobbade husbie och jag sov länge, mötte upp honom för lunch och fick träffa hans andra vänner, middag och bio med Z´s bror och söömn. Imorse när jag vaknade ville jag bara blunda och vrida tillbaka tiden. Så många gånger det gör ont i en när man inser hur snabbt tiden gått. Man vill ha tillbaka dagarna med varandra, och glömma att allt där hemma väntar
I Lördags gick jag en stund på stan själv, tog en kaffe och satte mig vid vattnet, insåg hur fint Stockholm verkligen är oh hur snabbt jag börjat trivas där

En eftermiddag på stan och det enda jag kom tillbaka med var ett par skor som inte går att använda, för höga för ostabila och väldigt obekväma. Men som en vis kvinna vid namn Lily Allen sa om skor, "om de inte gör ont är de inte snygga" true that


Vi spottade Carolina Winberg på weekday, så snygg man vill gömma sig i en buske




På Torsdag bär det av till Danmark och liite tid för shopping på Fields, den enda butiken som är bra där är iförsig Samsö men kan ändå vara värt att kika in om, Nu: Te och film, nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0