SÖNDAGSBRUNCH

Okej, vaknade av en Fancy making tea i köket. Hon stack och jobbade och nu gör jag mig redo för brunch med Martina på NESTA, ska bli underbart mysigt. Har inte träffat Martina sen hon åkte till Oslo i början på sommarn.

Varje Söndag har jag svårast att vara från min man, känns som att vi är 100 mil ifrån varandra och att det är lönlöst att ens tänka på att jag hade velat köra dit för att bara ligga bredvid dig en liten stund, men jag gör det..
- Semester slut imorgon, börjar med morgonmöte 08.30, yeeeiy! Min uppgift att köpa frukost så det blir kakor och te, muums.

Tydligen har vi fått blommor och växter till skylten, så det ska bli superkul att komma tillbaka för att se den och se alla fina vinterjackor, byxor och stickade tröjor. Varje år säger vi samma sak: " Detta är deras bästa höst någonsin" om Acne, men detta året är det verkligen. BÄSTA kollektionen NÅGONSIN! Jag vill ha allt, och inte bara Acne faktiskt utan Filippa K också! Fancy ska köpa en Saltopeppar rock, en sån som ens mamma hade när man var liten? Ull och dressad och hon kommer vara såå snygg i den!



Och jag.. jag är fortfarande förälskad i Acnes bomberjacka, såå den är min. Dessvärre måste jag nog åka till Köpenhamn för att köpa den, för vi får nog inte in den i butiken.. Kan det ju vara värt!

Nu: Dusch, te och sen Nesta... Lovely Nesta..


Pusss till min man, jag saknar dig.. Åh vad jag saknar dig
http://www.youtube.com/watch?v=x7dMGw3uzEU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0