MORGONBARN

Idag började jag dagen med Emma, och en solstund. Härligt, och underbart välbehövt.
Några timmar kvar sen går flyget, och jag kan knappt vänta! Jag sitter och dricker kaffe i fönsterkarmen, väntar på att bilfirman ska ringa så jag kan hämta upp pappas bil och komma hem till mamma och pappa för att hämta en lite större väska än den jag har.. Meck meck meck.

Min käääraste ägodel, min Acnekavaj har varit på kem, och med godan ro har dom haft den hur länge som helst känns det som. Ska försöka hinna hämta den innan jag måste köra också. Liksom, lugn före jag måste stressa. Jag gillar det

Igår fick vi pp massa fina saker och snyga vinterjackor också, dock har jag redan sett ut en jag vill ha, inte så otippat egentligen. Men ååååh. Varför gör ni såhär mot mig? Jag måste ha dig



HALEBOP BADGE, GEEEEEE MIIIIG!

snart ses vi z.. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0