LOVE 20100804

Jag är så lycklig. "Klickade" just hem mina älskade skor...
Acnestudios är lite luriga då de igår inte hade dom i 37, och när jag tittade till dom idag, just in case. Så fanns dom. Så nu är dom på väg och jag är betydligt fattigare, men jag kunde inte vara gladare!




Min fina mäklarman har börjat på sitt nya jobb och är sååå duktig! Själv har jag en semestervecka kvar och försöker få ordning på så mycket jag kan innan. Tvätt, städning och såkklart.. träffa alla fina vänner som man missar sen när jag börjar jobba igen. Detta har varit den bästa sommaren i mitt liv, kunde inte önskat mig något annat. Mitt mål med hela semestern var att göra något av varje dag och så känns det verkligen! Min lilla Millis i Malmö har jag hunnit träffa, idag ska jag träffa mormor och sen ikväll Fia. Kalma och jag har hunnit ses ganska mycket och Frida, ja hon har kommit in på sista antagningstestet på polishögskolan!! (Förlåt Frida, var tvungen!) jag är stolt som en tupp över min bästis. Sen vi var små har hon sagt att hon ska bli polis, och när vi gick på gatorna i Genarp och spekulerade om vad vi skulle göra när vi blev vuxna fanns det ingen tvekan om saken. Jag däremot har nog gått genom alla yrken när jag var liten, skulle bli balettdansös, dagmamma, rik (inte riktigt lagt ned de än) och sen.. ville jag jobba på Elle. Det var då jag tvingade mamma att prenemuera på tidningen till mig och jag drömde mig bort varje månad när den kom. Nästa månad är det som alla vet the September issue och såna har jag många av här hemma som jag nu tittar igenom och ser massa saker komma tillbaka! Kul!
Inte bara tidningar har sin rivstart på säsongen nu utan också buikerna, och en av dem Spirit! Sååå mycket fina saker som kommer att jag kommer bli sjuk. Funderar på att förbereda mig mentalt innan jag går tillbaka på att jag inte ska köpa allt. Titta, sen tänka lite och sen MÖJLIGTVIS köpa. Mm.

Denna veckan ska jag ocksålämna blod för första gången! Det rekommenderar jag alla som kan att göra! När jag och mamma var på stan häromdagen fick hon ett sms där det stod att dom var i desperat behov av blod och att dom vädjar till alla att hjälpa dom. En bra gärning, som inte kostar dig något och som kan hjälpa så många!
http://www.geblod.nu/main.aspx?PageId=1


Nu: I´m off till mormor, mys på gång.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0