HEROIN CHIC?

Jag har, som alla andra gånger. Gått förbi trenden och snappar upp den när den är bortblåst och förbi. Men! Jag ska klippa och färga till min dooo imorgon och jag vill göra ngt nytt, sökte på mörkt och sökte på ljust. Ska jag fortsätta på det här orangea håret jag har nu, eller ska jag göra det höstigt urklippt och knarkat? (Fancy.. du vet vad jag pratar om..) Jag kan inte bestämma mig, och antagligen blir det då som vanligt att jag blir modig som fan när jag sätter mig i stolen och bara kör. Klipper av skiten och blonderar som aldrig förr, sen kommer jag hem ringer Jonna och gråter. . Fan.

Jag vill också kanske ha det mörkt i botten och ljusa toppar? Det är liksom också en "trend" som gått long gone.Men ja..


- oavsett hur det blir, så tänker jag matcha det nya håret med en såå fin skinnjacka från.. badadbaaaam Acne!
Acne pop har kommit med en vrålsnygg sak med detaljer på armbågarna och små spännen på armarna. Svart, dödlig och uunderbar. Här är herrvarianten, husbie.. denna måste du ha!!



Jag är väldigt övertygad om att www.spirit-stores.com glänser så till den milda grad när det gäller höstgrejor nu för tiden..Acne, Filippa, Whyred och Malene Birger, allt, alla plagg vill jag ha! Stickade mysiga tröjor, tjocka strumpbyxor vantar och mössor. Myyshöst!
Riktigt bra tips om det tjärvar i plånboken är att gå in på
www.seconds.se vissa grejor är helt oanvända och det är typ bara märkesgrejor och riktiga skinnväskor, jackor osv. Mm.. Där dyker det också (snaaaart) upp en ny butik som heter SaFy, Sanna och Fanny. Där ska vi lägga upp alla grejor vi tröttnat på men som kanske andra jääättegärna vill ha.

Nu: Sängen med min lånade King och djupsömn tills jag vaknar och frukost på Nesta väntar med Fancy.
Så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0