GOOD NEWS!

Bara en liten glad nyhet kan förgylla hela dagen, så nu är jag megaglad!

Jag har hittat massa röda läderväskor, byxor i rött läder osv. Först tyckte jag det var riktigt fult, men har vant mig vid tanken och är nu sugen på en riktigt fin typ "datorväska" men lite mer så skolväska typen.. Mm, får se vad jag hittar i köpenhamn på min och mammas shoppingrunda.








Igår efter Söndagens traditionsenliga familjemiddag var jag heeelt slut och somnade efter en riktigt dålig film i soffan, vaknade alldeles för tidigt och fått mycket gjort! Tvättat ltie, hängt med Wille och Jonna och nu också börjat laga paj, muums. Martina hade varit så stolt!
Kvällen ska jag tillbringa hemma med mys och mat, så att jag är riktigt utvilad till första jobbdagen imorgon!


. OCH det ser ut som att jag efter mycket om och men kan åka till Stockholm den 21, V33 för att träffa min fina man och gå på Kräftskiva, muuuums!
Puuusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0