5 DAYS

Ännu en natt av migrän och ingen sömn. Vaknade av att hela rummet vart svart, bara att ringa Fancy och säga att jag inte kunde komma. . Legat på soffan typ hela dagen och bara vilat, känner mig mycket bättre redan. Imorgon jobb, nu skärpning för det är bara 5 dagar tills semester börjar igen. 1 vecka med slappande, Stockholm, Köpenhamn och tequila fest förhoppningsvis (detta är i alla fall vad jag och Fancy planerar att tvinga oss på!)

Jag är så glad att tanken slog mig idag, livet kan förändras på 1 sekund.. Man kan ena sekunden må hur bra som helst, sen slår det helt om. Känslan man hade i magen blir en klump och livet ser grått ut. Jag ska alltid börja dagen med att tänka på hur lyckligt lottad jag är. Den finaste mannen man kan ha, underbara vänner, fantastisk familj. Man har mycket att vara glad för även när andra grejor känns omöjliga

- Modeveckan Stockholm är igång, jag ööönskar att jag hade fått hänga med inköp och titta på massa fina visningar och snygga höstgrejor..
Får väl se om man kan smyga sig in på en på Lördag, kanske om man smyyyger?


Pusss till mamma som kommer på en sekund när jag behöver henne, ses snart

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0