2 DAYS

Kan inte fatta att det bara är 2 dagar tills jag får se min Z..
Ska bli overkligt underbart, dessutom stannar jag 2 dagar längre, och behöver inte lämna den fantastiska staden förän Tisdag! yeeiy




Idag har jag hnnit med massa, eller i alla fall, ganska mycket. Träffat Emma på promenad och pannkakor, lite te hos henne och greven och nu lagar jag mat, ska bli så gott är superhungrig.

Satt och läste massa bloggar förut och inser att jag missat världens grej.. Mercedes benz modevecka Stockholm, om jag bara fick.. På något sätt delta. Bara kanske en visning? Se lite bara? Hmm...

Oavsett var helgen bär och vart vi blir av, så kommer den bli fantastisk



PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0