Utkast: April 14, 2010


SOL SOL SOOOL




Innan ni somnar, lyssna på Brother Ali på länken nedan..

http://www.youtube.com/watch?v=lsPaYZ26Cw0 

Sov gott, Pusss


Jag är så glad när det är ljust och varmt ute, allt blir så mycket enklare!
Vaknade efter att sovit i typ 11 timmar och började städa, diska och tvätta, riktigt duktig! Efter det och en dusch mötte jag upp Frida för en kaffe i solen, helt underbart! En liten stund känns tillräckligt om jag bara får vara med dig. Underbara du.

Har riktig huvudvärk över Acnes randiga långklänning, har försökt hur länge som helst att få tag på den och nu är den helt borttagen från hemsidan, får nog ge upp.. Funderar på att be Maria på jobbet att sy upp en långklänning. Kan väl inte vara så svårt? Och jag vet exakt hur jag vill den ska se ut! Mm, får nog styra upp det där!

Nu när klockan börjar närma sig 10 har jag rensat ytterligare i min garderb och bestämt mig för att ta det hela ett setg längre. Nämligen ta högarna med kläderna från min gömma under sängen och verkligen slänga dom!
Nästa gång jag är ledig kan jag med gott samvete shoppa upp lite nödvändigheter till min nya tomma garderob. Något beiget vill jag ha, ett par shorts eller en klänning. Sen vill jag också ha ett par snygga höga kilklackssandaler.. Acne har ju ett par, tuuusan att jag inte är snuskigt rik, då hade jag gjort den här rensningen betydligt oftare. Den översta bilden på de beiga shortsen hittade jag på Asos.com och den undre är från Acne..
http://shop.acnestudios.com/shop/women/shoes/maya-2-s-s-10-31810.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0