UTKAST: 26 APRIL 2010



Helgen har varit helt perfekt!
Fredagen slutade efter ngra glas alldeles för gott vin hos mig på Myntha, därefter Lukas penthouse liknande lägenhet för "sköna lirare" och Corona , haha. Tog oss till T-bar och dansade tills det var dags att sova. Vaknade med lite ångest över att jag lovat Fancy att stå i kö till Dansen biljetter till karnevalen, men det ordnade sig till slut. Morgon blev till förmiddag och jag mötte upp Tom Jonna och Emma på frukost på Piccolo, hur länge sen som helst! Efter detta tog vi oss till Malmö för att prova ut nästa Acne kap. Oh vad fin den är, snart min!



Efter en shoppingsväng cch glass i solen var det dags för en dusch, vill inte lukta usch, stå högt i kurs. Kul..
Baja päron och Cider stod på menyn, och kvällen blev en (tokig) bra kväll.. Lite märklig kanske, innehöll bilflak till Tegners, maaaasssa skratt och dansande. Jonna och Emma gjorde min kväll.

Söndagen var seg och mysig. "Lunch" / middag på Myntha och sen film och massa godis.
Idag vaknade jag med maaassa migrän IGEN och kommer fram till varje gång att jag aldrig vill vara med om detta igen. Men senare på eftermiddagen mådde jag bättre så då blev det mat och promenad så nu mår jag suuperbra och redo för jobbet imorgon!

Z är på väg till Stockholm och också på väg att bli väldigt vuxen, det är jag väldigt glad över och det gör mig stolt som ingen annan vad han lyckats åstadkomma. Duktiga du..

Gå in och kika påmin nya favvis, PUSSS
http://www.urbanoutfitters.co.uk/New/icat/new

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0