UTKAST: 22 APRIL 2010

- allt det hopp jag hade, har nu försvunnit. Dagen har gett mig insikt i framtiden mer än vad jag kunde ana, och nu är jag säker att jag måste jobba hårdare än vad jag någonsin anat för mina drömmars chans.


Jag har bestämt mig för ett par brallor nu. Dom är supersnygga men inte mig alls, dom kommer bli det. Jag ska bära upp dom med stolthet. Nu när de snart ska sluta snöa kan jag kanske använda dom utomhus också.
Det är alltid på sluttampen ja bestämmer mig för att jag behöver vissa grejor. En byxa kvar, den är min!


Väntar med spänning på Acnes nya modell Flex.http://shop.acnestudios.com/shop/women/jeans/flex-icon.html Hög midja, smaaala ben och suuupersnygga tvättar! ÅÅh, its the perfect jeans! It´s a must have! Finns på hemsidan redan tror jag men jag väntar tills dom kommer in i butiken så jag kan prova dom ordentligt. Wow, längtar!
- Mina pistol short börjar släppa lite undertill, gick liksom långpromenader i snöberg i vintras utan att tänka på att det var skinnsula, så nu blir det en tripp till Olles skomakeri igen, han är bäst! Med mig ska jag också ta ett antal fler skor som behöver rustas upp till nästa höst- det är perfekt att fixa nu när våren (?) snart är här och man inte behöver alla stövlar och kängor som ligger och förtvinar..

Imorgon: Fredag, sedvanlig kaffe på NESTA sen en 10-20 dag innan jag får träffa Jonna. Älskade.

Nu: Duscha, sen är jag off to bed! Nattis, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0