UTKAST: 19 APRIL 2010

JAG ÄR LYCKLIG.

Jag har varit ledig idag och hunnit med massor! (om ni undrar så är jag numera student och är inskriven på Malmös nation, sweet)
Vaknade kl 04.56 av en mystisk människa som säger sig vara min vän från gymnasiet. Hm, det vetti katten. Mysko tjej i alla fall, sluta ring. När jag sen sovit ett tag var det dags för skräddarmöte, men huvudvärk blev migrän och blev kräkningar, så det blev att ligga kvar tills jag kunde öppna ögonen igen. Nu känns det suuuperbra! Dagen har jag tillbringat dels med Emma, den lilla mysungen gör mig väldigt glad. Vi solade, drack kaffe och handlade grönsaker och äpplen hos favorithandlarn. Alltid lika glad när man går därifrån för det är sååå billigt och sååå goda grejor!


Ikväll
ska bli ännu godare, förhoppningsvis.

På Onsdag är det tänkt att mamma ska åka till Manhattan, hon och hennes tre syskon på en resa tillbaka till "memory lane" säger hon. ha ha. Oavsett är det väldigt sorgligt för det verkar inte bättre än att de får stanna hemma, jääääkla askmoln. Nu är jag riktigt trött. Dags att sluta nu SAS.

Har hittat en ny hemsida som jag ALLTID glömmer bort namnet på, så varje gång jag vill gå in där tar det timmar innan jag luskat ut det, så nu har jag bestämt mig för att skriva ned det här nästa gång jag kommer på det, så kommer det alltid stå kvar.

Nu ska jag duscha och fixa håret, var ett tag sen jag la ngn som helst tid på det. Håll tummarna flr att mami kommer till NY på Onsdag, nu är trots allt Fancy på väg hem och Zolle hemma så nu är det sista som ska fixas också. Hopefully hopefully. Kärlek till mamma, som är det bästa jag vet. (Och snyggast)



Frida, den glada av mina vänner. Hon är mer än hälften i närheten av sin dröm. Det kommer hända. Som en väldigt god man en gång sa " Goda ting händer goda människor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0