TO SLEEP ON


http://www.youtube.com/watch?v=scLcUfhd2kY

Nostalgi på mycket hög nivå. 


 


Top of the morning to you.
Jag vaknade med längtan efter juice, och i kylen fann jag den. Brämhults
-
det är Jonnas fel att jag aldrig mer kommer dricka billig och vanlig juice. Nä´ä. Numera kommer jag få lägga ungefär 10 procent av min lön på färskpressad juice från himmelska Brämhults. Åh vad gott.

- Idag har jag beställt ett par brallor, Filippa K är det. Riktigt fina, och beiga! Hoppas på att de är liiite ljusare än på bilden, men jag är helt säker på att jag kommer älska dem oavsett! Svåra att tänka på, för som den här lilla tjejen har dom på sig tänkte jag mig inte alls. Tänkte ett skärp och dra upp dom längre i midjan, tror det blir mycket finare.
Nu vill jag sova.. Men väntar en stund, så jag blir riktigt trött och somnar i soffan, det är mysigt. Mycket mysigt.
Pusss
(Tröjan jag har på mig är spons från Zolle, han ville jääääättegärna få tillbaka låna den till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0