Summer´s around the corner


Home away from home, Nyköbing





Snart är det faktiskt sommar. Och jag har fortfarande inte min semester planerad in i minsta detalj, det gör mig lite besvärad! En semester med en resa, en semester med föräldrarna i Dk huset, en semester med bara sovande i min säng med nya täcken? Ja.. Kanske.

Gårdagens uppstyr blev vin och pizza på Fellini, i sällskap med Carl och Fredrik och Fia. Mm, god pizza och gott sällskap som vi slog oss ner vid. Det slutade med ngt konstigt rosébubbel hos mig och en sväng till herkules, ja, en helt fantastiskt trevlig kväll och så oväntad! Ikväll blir det annat, då blir det Malmö med Emma och det ska bli otroligt befriande att bara komma från Lund för en kväll. Har kommit fram till at´t jag rör mig för lite utanför denna stad. Ikväll ska bli underbart, och Emma.. Saknar henne!

Gå in och kolla i Acnes nya blogg på deras hemsida, www.acne.se just do it.
Nästa höst kommer bli galen, med pälsar och skinnjackor, jag hade paxat en redan!

Nu efter en sväng på stan med min bror och mamma, lite lunch och kaffe i sol. Är ja trött. Och jag har nu tvätttid så jag tar denna stund till vila.. Så jag återfår krafter till idag och IMORGON. Mums.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0