Omskyltning

Dagens bravader, äntligen slut. Pusst vilken dag! Jag och G var på Spirit redan vid 9 idag för att få upp nya vepor till skylten, det gick sådär men vi lyckades till slut! Skylten är (typ) klar och temat är student, bilder kommer imorgon.
Slutade 6 men stannade en stund för att sätta dit dom sista detaljerna, men bara för det missade jag bussen. 2 ggr! Förstår inte hur jag lyckas.. Efter detta tänkte jag, "ja, men då går jag väl. Fint väder och jag har varit inne hela dagen" ja.. promenerandes genom stan och väl hemma ska jag ta upp nyckeln. Den är på jobbet. Morgonen började med att jag glömt min mobil innanför dörren hemma, så utan mobil och pengar fick jag snällt gå till Fellini och låna telefon och käka lite pizza i väntan på G med nycklar och bättre tider. . Pusst!

Jag ska störta in i duschen och sen ska jag sooova. Upp tidigt imorgon, ha en bra dag imorgon. Hoppas på sol!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0