EASTER

Hello easter bunnies.
Idag har varit.. förvirrande. Jag har köpt en sjukt snygg top på Topshop som jag måste lämna tillbaka för den ser så fel ut på mig, istället ska jag köpa dom här http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=198495&parent_category_rn=198488&productId=1646168&langId=-1 och ha hela våren.. Nude, helt rätt. Men nu har jag inget att ha på mig på den övre delen av kroppen imorgon.. Köpte en svart lång klänning på Hm som är underbar, men so ´m jag inte vet passar till detta tillfället.. Anna ska ha 25 års fest med sina vänner och det är "Huvudbonad" som tema.. Köpte ju en Malene hatt för ett tag sen men jag vet inte. Tänkte ha en sjal som jag knyter på ena sidan, och så höga skor. Mittemellan? Måste få inspiration!

Jag har jobbat med Eric Maria och Gustav idag, och tillsammans har vi försökt locka kunder in i butiken. Lite tomt på Nova idag, firar folk påsk egentligen? Cyklade på 5 min till Mormor och fick påskägg och pussades med min superlilla kusin Sam, så mycket påsk för min del. Jag är nöjd




- Jag är helt säker på att det inte bara är jag som är besatt av Acne, men jag tror jag har en sjukdom. Jag drömmer typ Acne. Jag har ont i magen för jag får inte tag på bikinin som kommit upp på hemsidan. Den är liksom helt underbar.. Undrar hur jag ska bota denna sjukdom? Skaffa vänner och göra ngt av min Lördag kväll? Hmm.. Kanske.

Efter att jag målat om naglarna 2 ggr och kollat genom garderoben 155 ggr så inser jag att detta kommer leda ingenstans, lika bra att jag ringer Jenni och sluter upp med hennes gäng och dricker vin.
Glad påsk-pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0