CLEANINGOUTMYCLOSET

http://www.youtube.com/watch?v=Q39n9zbc12I




- Ett riktigt ryck ska göras i min garderob den här stundande (?) helgen.. Jag ska släppa alla moderskänslorna till konstiga skor som aldrig kommer användas och slänga alla håliga t-shrtar som jag tycker är så FRÄCKA.

Den här helgen har varit så otroligt lång. I Fredags spenderade jag alla soltimmar möjliga utomhus med Frida. Eller ja.. Vi käkade lunch på Storget och sen tog vi bussen till Nova för att besöka Mediamarkt, superkul ställe. Verkligen.. Min intention var att inhandla en dvd, men det slutade med att Frida handlade skal till sin Iphone, bra jobbat av mig! Lördagen var det jobb, och det var mycket trevligt då det kom massa fina människor och hälsade på. Söndagen skulle innebära fest så denna jobbdag blev aningens längre.. Blir ju alltid så när man längtar till något! Anna och hennes vänner firade 25 år, och det var en rolig kväll med mycket hattar. Idag har varit väldigt konstigt. Jag vaknade sent och började direkt tänka på pannkakor.. Efter ngra timmars väntan på dessa bestämde jag mig för att locka hit mamma och pappa på lunch så att jag skulle få ngt i min tomma mage. Det funkade! En lunch senare och efterlängtad matkoma blev det en tupplur och sen tripp hem till Jonna för solarie och mat, mums

Denna dag, då jag varit trött och lite bekymrad har jag mest gått och tänkt på hur mycket bra grejor det finns att köpa som kan styra upp en heloutfit.. Som snygga halsband, skor, strumpbyxor osv. Jag har idag kommit fram till att det inte ska vara bara svart och enkelt utan jag ska Piffa upp varje dag med någonting. Det ska bli mitt nya jag. Inge mer trött och tråkig utan bara snygga grejor som man blir glad av.. Ett typexempel på piff måste ändå vara armband. Känns som att alla fattat grejen och har olika armband och snygga detaljer varje dag. Ska absolut följa denna våg.

Gå in o kika på Nelly.com efter Rachel leigh´s armband.. Finns på Kit i v.hamnen, suuupersnygga armband.! Det första är från R Leigh, det andra från J.Dauphine. (Märket finns på Spirit också, där hon gjort ett colab bara för butiken. Suupercoolt armband, hittar ingen bild.)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0