Chloe Sevigny

Stilikonen Chloe Sevigny, kan vara världens grymmaste figur. Inte bara som skådespelare men också modehuset Chloés egna musa. Förbannat snygg oavsett, och jag vill hitta butiken på nätet som säljer hennes kollektion, butiken ska heta Blackmarket och ligga i Stockholm, men jag hittar ingenting någonstans. Kanske därav namnet?

Jag ska köpa See by Chloés väska hos oss i alla fall, en sjuukt snygg kameraväska med en tofs. Tofsen gör allt! Jag planerar att använda den varje dag, så jag känner att det är en väldigt bra investering!




Idag är skylten strippad och redo för "Student" tema, ska jobba hårt imorgon för att få den klar så jag hinner fota och lägga upp här. Stor skylt och svårt tema tycker jag, men Gustav är där och hjälper mig så det går nog hur bra som helst!
Väskan ska ju absolut få vara med på en hörna, den är väl perfekt till studenten? Finns hos osspå Spajrut, så kom o köp!
Nu ska jag duscha, sen ska jag sova. Ladda krafter inför morgondagen och för att träna, men först! Kolla vad jag och Fancy hittade på stan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0